Customer Reviews: Waist Chain Belly Dance Costume Gold Metal 5 Row Women‘s Bollywood Dance Accessories

9.99

Theme: Belly Dancer Fabric: Polyester Material: Alloy
Group: Adults Gender: Women
  • (9)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • ByHarriet Engert

Bellissima sia per il colore turchese intenso che per come abbellisce qualsiasi abbigliamento. Consigliatissima!Arrivata anche prima del tempo. Con questa ho completato il mio costume di odalisca.

Translate

Was this review helpful to you? Yes(0)or No(0)

Share this review
  • ByDrorah Tinder

Buon rapporto qualita' prezzo!! Il colore non e' cosi accesso ed e' anche migliore di quello della foto. Adatto a tutte le taglie

Translate

Was this review helpful to you? Yes(131)or No(-131)

Share this review
  • ByKelila Cressler

Arrivato in tempo, l'ho usato per una festa a tema orientale. Il wrap è molto ricco di medagliette che leggermente mosse fanno un suono meraviglioso. Non mi intendo di danza del ventra, ma mi ha fatto quasi venire voglia!Ottimo prodotto!

Translate

Was this review helpful to you? Yes(15)or No(-15)

Share this review
  • ByJoycee Averhart

Rispetto a tante gonnelline che ho visto in giro, questo è decisamente migliore. Molto buona la qualità ed anche le dimensioni sono perfette per qualsiasi taglia femminile. Sono molto soddisfatta

Translate

Was this review helpful to you? Yes(258)or No(-258)

Share this review
  • ByAllethia Bartolini

Arrivato assieme ai ,bracciali, con i sonaglietti dello stesso colore.Che dire...stupendo! Fatto benissimo! Molto comodo e si adatta bene al fisico

Translate

Was this review helpful to you? Yes(40)or No(-40)

Share this review
  • ByConstanzo Antman

Soddisfa pienamente le mie aspettative, penavo fosse più trasparente e leggera, invece è consistente e rifinita. È perfetta per l’uso

Translate

Was this review helpful to you? Yes(253)or No(-253)

Share this review

ASK A QUESTION

My question (Example: Does this product come in more colors?):*
More details (Maximum 250 characters):*

TELL US A LITTLE ABOUT YOURSELF:

Name:*
Email:*
Code:* Try a different image

Product Q&A Guidelines

You're invited to ask questions and offer answers to the questions posted here. Share your ideas and helpful solutions with our customers.Remember we can't publish your question and/or answer if it contains:

1. information that changes, such as price and promotional details inappropriate language or tone
  2. information about other companies and web sites
  3. personal or private information

Need to get help from our Customer Service team? Contact us now.